Hemma!

Nu är jag hemma igen från älsklingen:)

Mamma undrade när jag hade tänkt komma hem, "på söndag eller måndag" sa jag då...

Jag visste att hon ville att jag skulle komma tidigare en så, eftersom jag vart borta tre dagar nu redan...

Så jag åkte hem idag istället, fast lite väl sent för mamma ligger redan i sängen och sover:/
Men jag vill vara hos älskling i helgen och hjälpa han att flytta!

Annars, va e jag för flickvän som inte ens hjälper min kille att packa och så??  Så kan de ju inte vara =) 

Därför ska jag tillbaka dit imorgon =)


Nu sitter jag här framför datan och pratar i telefon med Ivanob*tch (som jag kallar henne) !

Ska gå och lägga mig nuu! 

GODNATT!!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men hallå... jag låg ju inte och sov när du kom. Jag var ju vaken länge! :)

2009-12-04 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0