GOOOD JUUUUL!

God jul  får man väl ta och säga nu då, eftersom klockan är över tolv!

och jag kommer nog inte ha tid att skriva några inlägg imorgon =)


Imorgon åker vi äldsta "barnen" tillsammans till min morbror där vi ska fira jul...

Mamma tar tåget och buss med små syskonen:/...

Vi firar alltså jul hos min morbror i år, vi har alltid varit hos mormor och morfar...
Men förra året va mamma och dom hos morbror (jag va i polen) och där ska det tydligen vara i år igen=)

Efter vi varit där så ska vi hem till mamma och öppna julklappar och äta lite julgodis och sånt...

Sen åker vi fyra stora "barn" till pappa och firar lite med han också=)


På juldagen ska jag åka till min ÄLSKLING!!! jag är så glaaaad! ska äntligen få träffa han, efter så här lång tid!

Så vi kan tända hjärt "lycktorna" och göra det lite mysigt i rummet som vi hade det förra vintern!
Förra vintern hade vi ljus tända i heeela rummet nästan varje dag ! det var sååå mysiigt=)

Jag berättar om min jul sen när jag får tag i en dator igen!


God jul på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0