Godnatt...

får jag väl ta och säga!

Det blev ingen älskling idag... Men imorgon då j'vlar ska jag dit och hjälpa han att packa och sedan flytten!

Min kväll va bra! Vi hyrde film Jersey girl, en film med Ben Afleck som huvudroll och Jennifer Lopez är med lite i början. Kan skriva mer imorgon om va den handla om, för nu vill jag bara soooova !

Har inte känt att jag velat eller kunnat sova flera nätter nu, men inatt känner jag att jag åtminstone måste försöka! Som jag säger till lillebror när han inte "kan"


sova ; Lägg dig och blunda så kommer du till slut sova!


GODNATT!!!




Kommentarer
Postat av: linda

HAHA jag mår bra som sagt=D



Hur går det med träningen:P? jobbigt:)?

SVAR: jag har intre tränat på ett tag:). DUdaA? KRAM:D

2009-12-05 @ 18:33:59
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0