Freeedag!

Veckorna går så fort! Snart är det Julafton ju!

Jag har sovit dåligt inatt som alla andra nätter! kan inte sova normalt som jag brukade göra innan:/

Sitter här och är sååå hungrig! Orkar inte göra frukost!

Jag va helt inställd på att gå upp och äta mannakvikken som mamma köpte 1 liter igår!

MEN FINNS DET NÅGON KVAR NÄR JAG VÄL GÅR FÖR ATT ÄTA DET??!! NEJ MINA KÄÄÄRA SYSKON HAR PRECIS TAGIT DET SISTA!

jag fick ingen lust alls att äta bara för det, känner inte för att äta något annat just nu!

Får se om mamma kanske köper med sig något gott hem(?!) hehe*

Idag ska jag vara hemma, min lillasyster kommer från pappa, mammas helg nu... Så om hon stannar inne idag så ska jag passa på att umgås med henne=)


Har inte pratat med älsklingen så mycket heller:(
Saknar diig !

Kommentarer
Postat av: virre

jobbar som telefon fösäljare :p.. hehe

visste itne att du hade en blogg, den va skit fin=9 miss u

2009-12-11 @ 18:33:14
URL: http://vkoskinen.bloogg.se
Postat av: lollo

hehe nej jag gör inte det, kollade :P

hehe ja jag älskar att basta :)

2009-12-11 @ 20:51:26
URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0