Fredag, heelg!

Jag hatar helger på något sätt:/

Jag vet inte varför, men det är bara så jag känner!

Jag sov till halv två ungefär, så lite sömn fick jag iallafall...

Jag har tagit fram symaskinen som jag sa att jag skulle göra, jag hade hoppats på att det skulle
finnas en låda med olika trådar och skit också...

Men neej det fanns ingenting! Och den där nålen på maskinen är sönder eller ser i allafall väldigt konstig ut:/
Jag kan ingenting om hur man byter den eller nått, så jag får vänta tills mamma kommer hem!

Det är såå långt kvar! Jag som hade tänkt börja sy direkt och sitta här i timmar tills jag fått klart min första tröja eller något !!!:/

Jag hittade mammas Whitney houston skiva inne där maskinen låg, så sitter här nu och lyssnar på den!
Både jag och mamma tycker väldigt mycket om hennes låtar...

Så det fick bli en stund att lyssna på henne!=)


Kommentarer
Postat av: wooltiti

Sv: man övar,övar,övar...haha

Jag kan inte med en symaskin i överhuvud taget,haha

2009-12-04 @ 17:55:19
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: linda

hur mår du gumman? <3

2009-12-04 @ 19:04:34
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0