Fint med snöö ute !

Det är helt vitt och fint utanför fönstrerna ! Hoppas snön håller sig länge... Hatar slask !


Igår blev det inga inlägg! Satt inte så mycket vid datan:)

Men ska berätta om min dag igår...

Jag va ensam med barnen förutom J (8 åringen) ...

Det va ganska så lugnt heeeela dagen! Sköönt! Kunde prata med älsklingen i telefon typ 2 timmar utan att bli störd! FÖRSTA GÅNGEN! haha*


Jag lagade mat ; Potatismos med köttfärs (fått iden från pappa, från när vi va små)

J junior L och R (tre barnen som va hemma) ÄLSKADE min mat som vanligt!

Men denna va faktiskt den godaste maten jag gjort tyckte dom!

L  sa ; MMMMM du gör gott (god) mat ! Världens godaste mat !

Som vanligt blev jag super glad när dom säger så=)

Mamma kom hem en stund efter och hon gillade också maten, så idag ska jag göra likadan mat!

Vill att storasyster ska få smaka på min matlagning också! Hon kommer sen för att hjälpa till att göra julgodis=)

Iallafall idag blir en vanlig dag som jag brukar ha...

Har vaknat tidigt och var ute redan klockan tio i morse, va på banken och skaffa ett konto på swedbank och tog ut pengar till julklappar...

jag är lite efter så har inte köpt något en:s
Inte ens till älsklingen!!! panik!

Aja ska fixa lite nu med min musik, så jag skriver lite senare :)

hej!<3

Kommentarer
Postat av: fridahcharlotta

**



hahaa ja:) Alltidn något.:)

2009-12-22 @ 00:25:39
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0