En tidig kväll...

Tänkte att jag ska gå och lägga mig nu! Känner att jag lagt mig tidigare en vanligt de här senaste dagarna=)


Det är nog för att jag mår mycket bättre nu en innan=)

Mamma, mina små systrar R , L och jag har precis kollat på film med myyys=) (ovanligt)!

Jag trodde klockan va runt två eller något när filmen sluta för jag kände att mina ögon börja stänga sig...
Men den va faktiskt inte ens tolv!!

Imorgon blir jag ensam hemma med barnen, men mamma jobbar inte så länge som tur är!

Och snart är det julafton och jag har fortfarande inte köpt några julklappar:o :/

Det får bli i sista minuten eller så får dom vänta tills efter jul:p HAHA !


Ne nu blir det sängen för mig! orkar inte skriva !

GODNATT!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0