En fredags kväll!

Mamma har köpt Ben&Jerrys till oss idag=)

Det skulle faktiskt behövas!! Känner att jag håller på att bli galen...

Barnen retar upp en hela tiden, lyssnar inte när jag säger till dom =(

Jag som ville börja fredagen med att sy, kan tyvärr inte göra det på länge eftersom jag måste skaffa trådar och tyg och sånt!

men hade tänkt börja sy på fula kläder som jag inte använder och göra dom snygga, sen så har jag ju bitar från byxor jag klippt sönder innan som man kan göra något snyggt med också!'


Det kommer bli så kul att se hur det kommer gå! Hoppas det är något jag fastnar med!!

Ehm...  jaa-a, nu ska jag se om jag hittar något gott som jag kan äta, är lite hungrig=)
Får se om jag komemr på något att skriva om lite senare, vet inte riktigt vad som ska skrivas och så, så det blir oftast långa tråkiga grejer! HELT OINTRESSANT  egentligen!=)

Men det kommer man väl också bli bättre på;)

hej sålänge!<3

Kommentarer
Postat av: linda

ja mår braa:) Hur mår d?

TACK:D

2009-12-05 @ 02:04:31
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0