Desperate housewife!

Idag har jag inte suttit vid datan någonting!

Dagen har gått jätte fort!

har bara vart hemma med syster snäckan och sen kom storebror och så åt vi och sen fika Lussefika:D

så har jag ju kollat på mina söndagsprogram också:)

Det är typ allt, så nu passa jag på att ha datan en liten stund och bara kolla in på bloggen...

Ska gå göra te till mig och mamma så vi kan få i oss lite kvällsmat=)

Denna veckan är jag en riktig Desperate housewife ! Mamma jobbar heeela veckan så jag får ta och "jobba" lite här hemma och passa barnen eftersom dom två små inte har någon dagis:/




Jag saknar dig kochanie!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Gott med te:)

2009-12-13 @ 22:06:47
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0