Boooooooring

Sitter här och kollar på vänner på femman, har precis ätit en bit av kladdkakan... Den va inte det godaste, men gick att äta...

Inte riktigt klar men det får duga!!

Jag tror jag fick mitt svar av mamma, oboyen innehåller nästan bara socker så det var nog för mycket av det...
Jag tänkte nästan att det smaka väldigt mycket socker!

Iallafall så sitter jag här som sagt och kollar på tv, älsklingen sover efter ännu en tidig morgon uppe...

Imorgon åker jag hem, ska gå med de två minsta barnen L och J till någon "barnsak" som ska kolla lite:/

sen hoppas jag att mamma är ledig på onsdag så att vi kanske kan ha en film kväll imorgon (???) Bara jag och hon...

Får ta och lägga mig snart också eller hitta något bra på tv!

Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0