Bakat pepparkakor!

Nu har vi bakat kakorna och ätit mat...
Snart är det dags för mig och mamma att baka lussebullar också=)

En riktig bakdag idag!

Haha de va ganska kul faktiskt förutom när barnen börja låta när dom inte kunde få ut degen riktigt:P

Det blev lite högt ljud!::)

Jag och snäckan satt och sjung julsånger för att få lite bättre stämning och att det skulle kännas som jul=)

men synd att inte barnen kunde sjunga med:D

HAHA, jag älskar att vara med snäckan! hon är så j'vla rolig! Önskar att jag fick vara med henne varje dag!



BÄST E DU VENEN!<3

Kommentarer
Postat av: snäckan

N3eeg ve3n.



Duw är BeSt.

ElSkar D3g J3tE myKet <3

2009-12-13 @ 01:19:44
URL: http://chilenitauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0