1 år och 7 månader ...

med älsklingen idag!! <3<3
Igår kväll åkte  jag hem till min pappa, har nämligen vart på arbetsförmedlingen idag =)
Så nu kommer jag inte träffa älsklingen förrän nästa år!! :o haha, låter värsta mycket!:/
Allting gick bra på Arbets...
Jag fick sitta och prata lite med en handledare, sen fick jag direkt ett möte med en jobbcoach!
Han ska jag träffa igen på måndag och skriva ett cv =)
Jag hade riktig tur iadg alltså!
Nu sitter jag här hemma hos min bror med min lillasyster prinsessan och ska snart till "solarieöarna" HAHA!
Väntar bara på att bror ska bli klar så att vi kan gå någon gång!
haha  ska sätta in bilder från julafton =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lillasyster Prinsessan... kunde du inte hitta på något annat namn?



Pucko... vaddå inte se älsklingen förrän nästa år, du sa ju att du skulle fira nyår med honom?

2009-12-31 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0