My sisters keeper

Älsklingen har inte kommit ännu, så jag bestämde mig för att kolla på film...
Det fick bli my sisters keeper, en jätte bra film med Cameron Diaz och Abigail Breslin som huvudroller...
Det var många huvudroller men dessa två känner man mest igen=)
Det var en riktigt bra och sorglig film, har inte gråtit såhär mycket för en film sen jag kollade på Aurore.
Den handla om en flicka som hade cancer och hennes syster fick göra allt för att hon skulle överleva...
Det går inte riktigt berätta för då avslöjar man hela filmen, men du förstår om du kollar på den ;)
Nu blir det sängdags för mig, tänker inte sitta vaken sjölv och inte göra någonting alls:(
Hoppas älskling kommer hem snart :/ 
Godnatt <3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej låter som en bra dag :) Hur gick intervjun??

Idag har jag fikat med en vän på förmiddagen. Sen nu ikväll kom en jobbekompis o fikade bort ett par timmar. Så jag e nöjd med dagen :)

2010-02-16 @ 22:15:32
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Olessia

hoppas din älskling snart kommer hem

2010-02-20 @ 22:24:23
URL: http://www.finest.se/olessia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0