Va ska jag skriva då?

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva längre!

Innan skrev jag bara på allting jag tänkte på, la in låtar och bara skrev på! Flera inlägg varje dag, men nu vet jag verkligen inte va jag ska skriva.

Jag har liksom inte gjort något speciellt kul idag, bara suttit vid datan och lyssnat på musik...

Sen satt jag och skrev i min "kärleks bok" som jag har:P haha, det låter jätte fånigt men det är inte en sån bok som de låter som, men kan tyvärr inte berätta om va jag skriver i den boken.

Den handlar iallafall om älsklingen, det kan jag ju säga:D  Jag börja skriva den boken för ett och ett halvt årsen snart (när jag och älsklingen blev tillsammans), jag skrev lite varje dag, men nu de senaste har jag nästan inte skrivit någonting, så jag bestämde mig för att sätta mig en stund idag...

Det är den tredje boken jag skriver i nu... Alltså jag skriver i vanliga skrivböcker som man köper i ica eller något. HAHA!

Ne nu ska jag hämta något att dricka och sen titta på film med mamma(?)


En till låt där Amanda Seyfried och Dominic Cooper (från mamma mia)
Sjunger:)




Och här är dom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0