Tror GUD finns!(?)

Jag ska berätta om varför jag fick för mig att sätta in denna låten

förut!


Såhär va det att i natt (typ på morgonen) så ville jag se ifall gud verkligen
fanns, eftersom ibland kan jag få för mig att be till han och då brukar det bli som jag vill...
Alltså betyder det att han kankse hjälper mig med mina böner(?)

Men som sagt, när jag inte kunde sova så fick jag återigen för mig att be till han för att
verkligen se om han hör mig

så jag bad något (säger inte vad) sen när jag skulle avsluta bönen

sa jag ;

ge mig ett tecken som handlar om älsklingen(får mig att tänka på han) ifall du håller med om det jag just bad
om... (?)

Håller du inte med så visar du inget!



Efter bönen gick det kanske 3 - 3 och en halv timme, så fick jag för mig att sätta på radion

jag gjorde det och så vad är det jag höör? Joo, den där låten ' Never leave you' Jag bara gapade och kom på att det var just det jag bett om!

Ska skriva så ni förstår bättre:)

Det är såhär att den låten har jag aldrig hört på radion innan, eller någon annanstans (förutom hos älsklingen), plus att älsklingen brukar spela den
för mig när jag är hos honom!!:)

Jag  vet inte vad ni tycker(?)

men jag tar det som att det var mitt tecken från Gud =)



AAAMEN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0