Tråkigt!

Vakna för bara en liten stund sen, jag satt vaken till klockan sex på msn och prata med älsklingen!
Ville inte gå och lägga mig för det kändes så sköönt! Jag vet inte när det va sist vi pratade så länge och så mycket... (?)

Det kändes lite som ibörjan när jag va sådär jätte nykär och vi typ smsa lite och så:D Haha skönt att känna den känslan:)

Det bästa i ett förhållande är ju när man är sådär nykär!!<3  Eller va säger du?


Iallafall så är det bestämt att jag ska åka till han idag:D när mamma kommit hem från jobbet , Som jag sagt innan så hatar jag när mamma jobbar! det är så tråkigt och ensamt!

Ne snart ska jag ta mitt ett varmt bad och sedan åka till älsklingen då:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0