Svininfluensan???

Godmorgon!

Som ni vet så är jag sjuk och har ingen aning om va jag ha för sjuka för så här har jag aldrig haft förut:/

Jag läste symptomen för svininfluensan men där hade jag inte alla grejer(?)
Eller måste man det?
Någon som vet?

Symptomen:

[  ] feber

[  ] frossa

[x] Hosta

[x] Halsont

[  ] Värk i kroppen

[x] Ont i huvudet

[  ] Diarre´ och ibland kräkningar

[x] Trötthet och förkylning

[x] Andningssvårigheter


Det var alla symptomen som jag hittade på influensan och som ni ser så har jag ganska 
många av dom:/ 

Det smakar blod i munnen varje gång jag hostar och så har jag ont i hela bröstet!

och   INGEN ringer och frågar hur jag mår:/

Annars går det bra att ringa hela tiden (???)

Aja, hoppas bara att detta inte är influensan nu, det blir inte så kuul...
Vill inte smitta Mamma och mina syskon:/

Men som tur är så va min lillebror snäll och lät mig ligga i hans rum, så han ska sova inne hos mina små systrar...
Bättre att jag ligger inne i ett eget rum där ingen är istället för att ligga där alla är och smitta dom!

Så tack lillebror:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0