Sjuk.....?

Jag undrar om jag är sjuk eller något:O (?)

Min näsa känns som att den rinner hela tiden fastän den inte är snuvig!! Jag sitter och drar in hela tiden:S

Okej lite snuvig börjar den ju bli... Men jag vill inte!

OCH EN SAK TILL!!

JAG KAN INTE GÅ PÅ BALETTEN IDAG HELLER EFTERSOM JAG KÄNNER MIG DÅLIG OCH ÄR RÄDD ATT JAG SOMNAR DÄR...  är rädd att jag ska somna eller något:O

Ögonen svider värre en någonsin!!

Sen har jag uptäckt två feta blåmärken på kanten av knäna (?!?!?!?!?!)

Och det gör ganska så ont (ena knät är uppsvullet, ingen aning va jag gjort) och då kommer jag inte kunna vara med heller eftersom man spänner just knäna hela tiden!

DET GÅR JU INTE OM JAG HAR ONT!!! (?)
 
Haha f*n asså jag är riktigt klag galen idag!

Nu har jag börjat nysa på köpet!!

VILL INTE BLI SJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0