Mycket!

Jag har inte skrivit på några dagar nu eftersom att jag åkte till pappa efter baletten i tisdags...

Pappa fyllde år i onsdags så jag ville vara med på hans dag. Jag stanna till idag för att idag kom min storebror och storasyster + pappas "frus" mamma, pappa och pappans fru för att fira pappa riktigt med fika och sånt eftersom att han fyllde mitt i veckan då folk jobbar och så:)

Iallafall så hade vi jätte trevligt och mycket kul! Alla syskonen va samlade (4:A helsyskonen)...

Efter vi vart hos pappa så åkte jag och mina två äldre syskon till mamma för min lillasyster R fyller 10 idag (igår, fredag).

Så nu är jag tillbaka hemma, min lillasyster kom hit förut också efter hon varit ute med sina kompisar så hon stannar över helgen! JIPPI!!

HAHA SÅ NU KAN VI GÖRA VÅRAN NYA HOBBY HELA HELGEN! ELLER HUR SNÄCKA???!

Haha, jag skriver mera imorgon, måste komma igång igen...


Kommentarer
Postat av: VEEEEN

haha klart vi kan.!

jete kuuwl! vener gör sånt. ! :D

2009-11-21 @ 00:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0