Lördag lördag!

Idag är jag trött! kunde inte sova inatt så har sovit hela dagen istället...

Idag fyller lillasyster L 4 år<3 hon har fått många presenter och hon blev jätte glad för varje sak=)

Mamma har gjort Dolmar som ska ätas idag, eftersom det är eid i helgen...

Min Styv pappa firar ju det så aaa...

Dolmar är skit gott ändå så jag ska nog gå och ta för mig lite där ute, men känner inte för att äta eller något, mår inte dåligt som jag gjorde innan, istället svettas jag och mår illa:(

Får se om mammas dolmar hjälper mig och en alvedon =)


Kanske åker till min pappa idag, eller sover hos min bror om jag får(?)

skulle vara skönt att komma ut lite=)



Kommentarer
Postat av: linda

svar: haha, så söt. haha tack så mycket baaabe! men jag e fort snyggare än henne :D OSTRESS (L)

2009-11-28 @ 17:14:24
URL: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0