igår/idag

Igår va jag ju med älsklingen, vi va bara hemma och titta på tv och så...
på kvällen så börja vi kolla på 2012 men kolla inte klart på hela för jag bestämde mig för att åka hem under natten så att mamma får träffa mig lite i veckan eftersom jag varit borta sen i måndags...

Iallafall så ska jag tillbaka till han idag, ska nog kolla klart på filmen och sen kanske vi hittar på något kul.

Nu e de dags för mig att kolla på en film som jag börjat göra så fort jag har datan nu:P

kollar jag på filmen nu så  hinner den sluta till One three hill börjar! Som jag sagt innan så har jag inte sett alla avsnitt i början...


skriver mera sen kanske!

Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Åhh tack, gud vad glad jag blir :* :D <3

2009-11-13 @ 14:36:01
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Emma (filmbloggen)

haha naw :)

men den är inte så läskig :) eller inte läskig alls enligt mej ^^

2009-11-13 @ 17:10:39
URL: http://emzaanfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0