Helens små underverk...

ska jag snart kolla på:) Älsklingen är och tränar och jag sitter vid datan. Klockan nio ska jag ut och sätta mig med hans mamma så vi kan kolla på filmen, om hon nu ville titta med mig:)
Jag skulle också träna idag egentligen men har varit jätte seg och bara legat i sängen. Men får se om jag kanske tränar när filmen är slut (om jag orkar då) .
Imorgon är det dags för balett, måste börja träna lite balett hemma också, kan inte den där piruetten så bra fortfarande:( 
Vi har ju uppvisning snart och då vill man ju vara duktig.
"bästisen" har slutat:/ då vi blev ovänner första gången. Det va ju synd för det verka som hon ändå hade kul när hon va där... Men aja inte mitt problem:) 
Jag har inte så mycket att skriva så jag vet inte om de blir några fler inlägg, men får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0