Fredag!

Va ska man göra idag?

Jag som ville åka till älsklingen idag eftersom jag inte varit där på 2 veckor, kan tyvärr inte göra det nu eftersom att mamma jobbar alla dagar fram till måndag!  så jag ska vara hemma med barnen...

Min lillasyster kommer sen (den äldsta) så kanske kan jag åka till älsklingen imorgon över dagen och komma hem sen på kvällen igen ???  Då kan jag få träffa han lite iallafall<3

Det är knäppt, är aldrig med han längre och vi pratar aldrig, bara smsar! Men vi har bestämt att när jag kommer till han så ska vi kolla på filmen 2012 som kommer på bio 13 november, men älsklingen laddade ner den för 2 veckorsen typ, så vi ska kolla på den hemma istället:)<3

Så nu ska jag göra te och äta pepparkakor! GOTT*!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ät inte för många så att du får ont i magen... hihi!! ;)



Hur går det med matlagningen för puckot?

2009-11-06 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0