Fotboll??

Sitter här framför tvn med Mamma och fyra små syskonen...

Det var meningen att vi skulle mysa och kolla på Fyra bröllop och en begravning på 3 an
men lillebror börja skrika och gnälla om att han ville titta på Transformers och det vill
jag verkligen inte titta på så jag fick en ny ide!

Vill du kolla på fotbollen??

Han; JAAAA det gör vi!

Han bytte kanal direkt så nu sitter vi då här och kollar på fotboll!

Vilket jag aldrig gör annars! men hellre de en någon J*vla tråkig transformers!

Så första matchen vann Real Madrid med 1-0 mot Racing

och nu är det Athletic Bilbao-Barcelona!

Haha :D

En liten bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: linda

den va bra :D

2009-11-21 @ 23:34:08
URL: http://inlindashead.blogg.se/
Postat av: wooltiti

hehe, det är oftast bara jag som tycker vissa är lika varandra medans andra inte ser det alls.

2009-11-22 @ 13:55:03
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Nibo

Real <3

2009-11-22 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0