Film maraton!

Jag har kollat på tre filmer snart! Jag har skit ont i huvudet av att ligga framför datan hela dagen...

Men det har varit skönt, har kollat på såna "tonårs filmer" som jag kallar de:P

1 - A walk to remember (igen, som igår)
2 - Ice princess
3- Another cinderella story


Ska nog kolla på någon mera med mamma sen:)

Hon har äntligen kommit hem!!! Men nu först ska jag kolla klart på Another cinderella story:)


Ice princes ( ursäkta översättningen men hitta ingen annan trailer)



Another cinderella story - Selena Gomez



Och A walk to remember har jag redan satt in längre ner...

Nu fortsätter jag med min film:)

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Emma

oj! vad roligt!!

hoppas du tyckte att någon av dem var bra!! :)



jag har också en blogg här på blogg.se som jag nyss startat. skriver samma sak som jag skriver i min andra, men det kanske är lättare att komma ihåg en blogg.se adress ifall du vill kolla tllbaka :)



då är det: emzaanfilm.blogg.se

så där kopierar jag bara inläggen, kanske ändrar de lite och så där. men det är bara för jag tror att det är enklare att nå fram via blogg.se istället för blogspot.com :D

2009-11-08 @ 09:33:17
URL: http://emzaan.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Älskar dig gumman! :)

2009-11-08 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0