FIIILM

Jag har blivit beroende av filmer märker jag...!

Igår titta jag på :

Another cinderella story


Step up 1

och step up 2 the streets!


Ettan va så bra:D Dansar skit bra,

tvåan va också bra, fast mest i slutet när dom dansa ute i regnet:D


Idag har jag kollat på :

Step up 1, igeen!

Och någon som jag aldrig hört talas om innan,

Lovewrecked med Amanda Baynes .

Den var faktiskt ganska så bra:D

Får se vad det blir mer för filmer... Tror jag ska kolla på någon med Amanda Seyfried(från Mammamia)

=D  Fååår se fåår se! 

Jag bara HATAR att vara sjuuk! Har inte ens orkat gå och göra frukost en, är skiit hungrig!

Men ska få korv med bröd snart av ` pappa 2 ´, MUUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0