F*AAN då!

Min telefon håller på att krascha totalt! Förresten är den inte ens min ! jag har fått låna den av älsklingen!!!

SONY ERICSSON suger! Det blir alltid fel på dom! dom hackar upp sig och bara slutar fungera!

Tänk om "min" gör de? 

Haha iallafall den kommer inte leva länge till, men hoppas den klarar sig till imorgon så min syster kan komma med min nokia (som är mycket bättre en sony ericsson). Jag hade ändå tänkt byta till den, men måste hinna skicka över sakerna jag har på sony´n innan den dör!


Egentligen så ska man ha dom gamla telefonerna, dom är mycket bättre en de nya sakerna som görs, eller va säger ni?

Aja, klockan är mycket så ska gå och lägga mig snart, och drömma om min Prins<3<3


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0