Datapaus!

Jag har inte skrivit på några dagar nu som ni kanske märkt...

Det är nämligen så att jag va lite trött i lördags efter min födelsedag dagen innan, så jag skrev bara ett inlägg lite snabbt och sedan orkade jag inte bry mig om datan resten av dagen...

I söndags åkte jag till pappa för att hälsa på lite eftersom att jag bor hos min mamma nu.
Egentligen var det nog meningen att jag bara skulle stanna till måndag (en natt) men jag va ganska så seg i måndags så jag bestämde mig för att stanna en natt till, pappa sa att vi skulle till Arbetsförmedlingen på tisdag morgon också eftersom jag ändå stanna kvar, så att vi kunde ha något att göra plus att jag MÅSTE HA ETT JOBB!

Igår (tisdag) vakna jag lite sent så pappa tyckte inte det var någon ide att åka till AF (Arbetsförmedlingen), plus att han hade tid där idag så han sa att vi skulle åka idag istället... Så det var bara för mig att stanna ännu en dag!

men det gör ju ingenting, jag fick ju vara lite med mina pappa och mina två småsyskon som bor med pappa...

och så klart min Vackra lillasyster (äldsta lillasystern), vi bakade kladdkaka igår :D<3

Så idag va jag och pappa på AF ! Jag fick göra ett sånt där användarkonto och allt sånt där...

Lite senare på kvällen kom min bror och hämta mig för att han skulle till mamma och äta så han tog med mig hem på köpet, Så snäll som han är:D<3

Nu blir det film för mig och mamma<3

GODNATT! jag kommer tillbaka imorgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0