c*

Jag åkte till älsklingen förut, men åkte hem igen efter två timmar typ... Han skulle ut med sina kompisar men jag ville komma till han ändå, för kanske skulle ta med mig en kompis så vi kunde titta på film eller något...

Men sen så kände jag inte för att sitta ensam hemma hos han medans han va ute så tänkte åka till kompisen A istället men hon och hennes syster skulle på något lite senare så jag besämde mig för att åke hem istället...

Så jag kan ha min lilla film stund för mig själv som jag brukar nu förtiden! Mamma kommer hem om någon timme också så har jag tur kanske jag kan kolla film med henne...

Faan jag som hade räknat att ha en helg med älsklingen!!

Vet du någon bra film jag kan se? typ någon romantisk eller någon bra helt enkelt! Skulle vilja se bring it on;in it to win it. men den funkade  inte:(

Aja får se va jag hittar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0