Äntligen!

Idag så fick jag något som jag önskat mig ganska länge av mamma.. alla va tydligen slut i affärerna men som tur var så hade Lindex massor kvar:D

Det var en rosa mjukisdress =) Inte riktigt den rosa jag tänkte mig först, men denna va också fin=)





Jag blev nöjd med den iallafall, fast hjälpte till att betala lite
på den för annars känns de dumt att be om en sån, när jag

redan fått mer en va jag brukat få annars!

Så TACK mamma <3<3


Nu blir det mys med kladdkaka och film (??) för mig och mamma iallafall...

Imorgon är det slut med allt de här godis, chips, läsk och allt onyttigt!

måste börja träna och röra på mig!

=)=)

Kommentarer
Postat av: Niffe!

Hihi ja men det är bara att testa sig fram, googla oc grejer ;) Lycka till :)

2009-11-30 @ 22:51:53
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0