30 November = 1 år och 6 månader<3

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans 1 och 1/2 år <3

Och idag ska jag inte göra någonting alls!
kanske åka till älskling(?) det va ganska längesen jag va där nu...

Imorgon flyttar han också, kuul!=D

Jag har absolut ingenting att göra, jag är så rastlös som aldrig förr!

Sitter och lyssnar på samma låt om och om igen!! JAG HAR TRÅKIGT!!!



Tänker på min lillasyster Snäckan när jag hör denna låten
(eller alla hans låtar) bara för hon alltid lyssna på dom
på vintern 08 =)

Men den e bra :D

Bobby Tinsley - you moved on !

Kommentarer
Postat av: Niffe!

Va gullig du är, tack så mycket!

Jaa det är så gott :) Har du testat att göra eget också?

2009-11-30 @ 14:01:35
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: mamma

snäckan?

2009-11-30 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0