24 timmar och 42 minuter!

Igår vaknade jag klockan 14:00 och jag har inte sovit en ända minut sen dess...
Jag lovar! inte en ända blund, har varit vaken hela natten!

Jag har kollat på två filmer från morgonen ända till nu, är nu på min tredje film och börjar känna mig lite yr
och konstig.

Har bara ätit lite choklad flingor också... Känner inte att jag har någon aptit att äta något även fall jag är skit hungrig!!

Det va längesen jag kände mig så trött att mina ögonlock känns tunga och man hela jag känns som att jag är
helt efter:/

Känner verkligen inte för att sova, men måste egentligen göra det! så jag inte sommnar på baletten ikväll.
Det är sista dagen idag och måste verkligen gå dit! annars kommer jag inte kunna vara med på uppvisningen den 5 december, vi har bara tränat 2 gånger på det vi ska visa upp:/

Tror jag kommer göra bort mig:(

Aja, iallafall så ska jag försöka kolla klart på min film utan att somna, filmen är inte lika bra när man håller på att somna!


Godnatt (goddag) ifall jag somnar:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då var det bra att du sov middag nu då! Lycka till på dansen idag... :)

2009-11-24 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0