Seg dag:/

Idag har jag varit föööör trött! Vakna klockan elva av att bror ringde för att be mig kolla hur mycket pengar han hade på kortet, så var tvungen att gå upp och göra det när jag sov som skönast:/
Sen gick jag och la mig och sov ända till halv två! det var längesen=)
Jag gick upp, åt frukost och sedan satte mig vid datan lite... Frida smsa och undra om jag ville följa med henne till kicks, vi gick hem hit efter det en stund sen tog vi bussen till stan för att möta hennes kompis och äta=)
Sen  när jag kom hem efter det så gick jag ner till bror i gymmet och gjorde några situps och armhävning och såna tråkiga övningar:p
Nu är vi hemma igen och han ska laga mat, chili con carne och jag ska diska och damsuga och sådant;)
Träffa min favorit hund ute Pussi(Tussi) som jag kallar henne, ägaren sa att jag ska få passa henne på fredag! Jippi!
Nu måste jag skynda mig med disken så att vi kan äta snart=)
Hej så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0